دانلود رایگان کتاب های صوتی



هم اکنون در کشورهای پیشرفته بخش مهمی از فعالیت های مربوط به کتاب را کتاب های صوتی تشکیل می دهند و استفاده از کتاب های صوتی هنگام استراحت، سفر با اتومبیل، اتوبوس، مترو، هنگام انتظار و... به امری بسیار متداول

بدیل شده. کافی است کلمه ی AudioBook را در google جستجو کنید و یا مثلاً سری به سایت www.audible.com بزنید و از چندین هزار جلد کتاب های صوتی موجود در آنها استفاده کنید ولی متاسفانه هم اکنون در کشور ما هیچ مرکزی وجود ندارد که به طور تخصصی در این زمینه کار کند و به نشر و توزیع کتاب های صوتی بپردازد...

در بین سایت ها و وبلاگ های فارسی چند سایت و وبلاگی هستند که جسته و گریخته به فعالیت در زمینه ی کتاب های صوتی می پردازند ولی برای پیشرفت فرهنگ کتابخوانی در کشورمان مخصوصاً در زمینه ی کتاب های صوتی به فعالیت و تلاشی بیش از این احتیاج است.

در راستای این هدف فایلی که ضبط و اجرای کتاب های صوتی را به طور مختصر و مفید توضیح می دهد آماده شده تا دوستانی که فرصت و توانی ضبط کتاب های صوتی را دارند از آن استفاده کرده و به ساخت و اجرای کتاب های صوتی بپردازند.

از نظر ما صدای همه ی شما قشنگ هست، اصلاً نگران تن صدا یا تپق زدن نباشید، همین که شما با هر لحن و لهجه و صدایی به اجرا و ساخت کتاب های صوتی بپردازید صدای شما برای همیشه جاودانه شده و برای بسیاری خاطره ای ماندگار خواهد شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
لاندا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.niaz20.com

باسمه تعالی

گروه نرم افزاری لاندا تمایل دارد با شما تبادل لینک نماید ، در صورتیکه شما مایل به تبادل لینک با این سایت میباشید ، لطفا ابتدا ما را با نام "درج انواع آگهی رایگان" لینک نموده و پس از آمدن به سایت ما قسمت تبادل لینک را پر نمائید .

با تشکر - مدیریت گروه نرم افزاری لاندا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد